tirsdag 22. juni 2010

Kopptue nr to


Her var den neste, var mye mer fornøyd med denne!

6 kommentarer:

  1. Hihi - jeg er spesielt interessert :-)

    SvarSlett
  2. Vi er flere spesielt interesserte vet du;)
    Jeg har ikke prøvd å hekle tuer, men jeg strikker. Kanskje jeg skal prøve å hekle også, for denne var fin!

    SvarSlett
  3. Jeg nøyer meg med å være tilskuer, er helt eledig med alt som heter pinner ol.
    ;)
    Håper det blir mange innlegg fremover!

    SvarSlett
  4. Den var rimelig enkel å hekle, er i gang med neste nå :)

    SvarSlett
  5. Flotte kopptuer! Jeg her strikket noen, men hvordan hekler du disse? Bare staver og luftmasker eller??

    SvarSlett
  6. Spilloppa: den lilla er halvstaver og den oransje er fastmasker. Har brukt materialpakker og bok fra Hobbyklubben :)

    SvarSlett